Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 sierpnia 2012

No siema :D


Cześć Wszystkim :) 

Dostałam wiadomość od Asi, że mam tutaj coś napisać o sobie, a więc zaczynamy.
Nazywam się Magda- jestem jedną z trzech stypendystek, które będą opiekowały się tym blogiem ;)
Mam 15 lat. W tym roku idę do III gimnazjum a stypendystką jestem od dwóch lat.
Mam dwójkę młodszego rodzeństwa- bliźniaki (Jacuś i Agatka :D)
Kocham sport, a szczególnie siatkówkę, piłkę ręczną i nożną :D
Jestem normalną, nieco zwariowaną nastolatką  :) uwielbiam się śmiać <3


No więc na dziś to byłoby na tyle. Z każdym kolejnym postem będziecie nas poznawali bliżej. Mam nadzieję, że się nie wystraszycie i nie zanudzicie.. ;)

"Dzień bez uśmiechu jest dniem straconym" :)

2 komentarze:

  1. Hej!
    Fajnie że założyłyście bloga.Ja też piszę ale o sobie.Postaram się tu codziennie zaglądać ;) pozdrawiam serdecznie
    Ewelina Gwizd ;)

    OdpowiedzUsuń